להתחיל לרוץ איתנו– בדרך שלך!

קבוצת הריצה הגדולה בגדרה והסביבה, מזמינה אותך להתחיל לרוץ באווירה תומכת, נעימה ומהנה!

תכנית אימונים ייחודית "מתחילים מאפס" למי שלא רצו מעולם – מתחילים בהליכה וחיזוק שרירים, ועוברים בהדרגה לריצות קצרות.

בניית תכנית אימונים מותאמת אישית לכל מאומן – על בסיס כושר, גיל, מבנה גוף, מטרות אישיות, מחלות רקע, נטילת תרופות, ומשתנים נוספים.

פריסת אימונים נוחה וגמישה – מאפשרת לכל מתאמן להגיע בזמן שנוח לו (אין צורך להירשם לאימון מראש – פשוט להגיע!)

ניטור ומעקב צמוד לכל מאומן – מעקב אחר נתוני הריצה והביצועים של כל רץ במטרה לבחון את קצב ההתקדמות ולמנוע נזקים ופציעות.

הכנה לתחרויות ואירועי ריצה – אימונים ייעודיים לפני התחרות, הנחות רישום, הסעות מאורגנות, נוכחות באירוע, ותמיכה באירועים נבחרים.

אימוני ריצה מגוונים ואימונים ייעודיים לחיזוק שרירי ליבה ותומכי ריצה –ריצה במגוון מסלולים ומתווי אימונים, אימוני כוח, פילאטיס,TRX ועוד…

Don't ask me why I run.
Ask yourself why you don't.

שאלות נפוצות

כן! עם הדרכה מקצועית וליווי צמוד של מאמני הקבוצה – כמעט כל אחד יכול לרוץ. בקבוצה חברים גם מבוגרים שעד גיל 65 לא רצו כלל, ולאחר שהצטרפו לקבוצה הם החלו להתאמן והאף השלימו ריצות מרתון! (42.2 ק"מ).

תלוי במטרות וביעדים של המתאמן. עבור רצים מתחילים, שגרת פעילות של 3-4 אימונים בשבוע תהיה מצוינת. רצים מתקדמים יותר יכולים להעלות את מספר האימונים השבועי בהתאם ליעדים.

הקבוצה מקיימת אימוני בוקר ואימוני ערב ברוב הימים. אימוני הבוקר מתחילים מוקדם (השעה משתנה בהתאם לעונות השנה) ומסתיימים לפני שעות העבודה. אימוני ערב מתקיימים לרוב בשני מחזורים: ב-19:00 וב-20:30. מעבר לכך ישנם מתאמנים שרצים בזמנם החופי – ע"פ הנחיות המאמן.

כמו כל פעילות ספורטיבית, גם ריצה לא נכונה עשויה להיות מלווה בנזקים ובפציעות. אימון לא מבוקר וללא הדרכה מקצועית – יוביל ברוב המקרים לפציעות. לעומת זאת, שגרת אימונים מותאמת אישית אשר משלבת אימוני כוח וגמישות – מפחיתה למינימום את הסיכוי לפציעה.

כל אחד בקבוצה רץ בקצב שלו, כאשר ישנה נקודת מפגש ויש נקודת סיום שאליה כולם חוזרים על מנת לבצע אימוני כוח וגמישות. בקבוצה מתאמנים רצים ותיקים לצד רצים חדשים – כל אחד בקצב שלו ובהתאם ליכולת ההתקדמות האישית.

ברוב המקרים כן. אמנם ישנם מקרים רפואיים שבעטיים מומלץ להימנע מריצה, אולם הריצה דווקא מסייעת לשיפור המצב הבריאותי במגוון רחב של בעיות אחרות – החל מאיזון לחץ דם, עודף משקל וסוכרת, וכלה במחלות כרוניות המחייבות נטילת תרופות באופן שוטף.

קצב ההתקדמות הוא אישי ותלוי במספר רב של גורמים – החל מרמת הכושר האישית, דרך מאפיינים פיזיולוגיים, וכלה בדבקות בתכנית האימונים. לכל רץ קצב התקדמות משלו, והדבר שהכי חשוב לנו הוא לא להגיע כמה שיותר מהר אל יעד המרחק, אלא להגיע לשם מוכנים באמת ועם מינימום סיכון לפציעה.

לא! אנחנו לא מאמינים בלקוחות "שבויים" ולכן כל אחד יכול להפסיק להתאמן במסגרת הקבוצה בכל רגע נתון. אנחנו כן מאמינים במחויבות אישית של כל אחד שרוצה להתחיל לרוץ ולהגיע להישגים – ואנחנו נהיה כאן בשבילו.

להתחיל לרוץ איתנו – לרוץ בהנאה

לוח אימונים נוח הכולל אימוני בוקר ואימוני ערב לאורך כל השבוע

אני מעוניינ/ת להגיע לאימון ניסיון ללא התחייבות