להתחיל לרוץ איתנו – לרוץ בהנאה

קבוצת הריצה הגדולה בגדרה והסביבה, מזמינה אותך להתחיל לרוץ באווירה תומכת, נעימה ומהנה!

הרשם לשיעור ניסיון חינם וללא התחייבות

מגוון רחב של אימונים

אימוני ריצה

ריצה היא אחת הפעולות הראשונות שלומדים תינוקות לאחר שהם מתחילים ללכת. היא דרך תנועה טבעית בקרב כל הילדים, כאשר רבים מהם מעדיפים ריצה על פני הליכה. בעוד אצל מרבית בעלי החיים, הריצה היא דרך תנועה טבעית לאורך כל החיים, דווקא בני אדם מפסיקים בגיל מסוים לרוץ– זו בעיקר תולדה של אורח החיים המודרני. ריצה היא פעילות ספורטיבית מצוינת שמתאימה לכל אדם ובכל גיל; היא מסייעת בחיזוק השלד והשרירים, מזרזת את חילוף החומרים, מעכבת תהליכי הזדקנות, ומסייעת במניעת מחלות כרוניות כגון סוכרת, השמנת יתר, ועוד.

אימוני כח

אורח החיים המודרני גורם לכך ששרירים רבים בגוף נחלשים מאוד ומתקשים בנשיאת עומסים. כאשר מתחילים לרוץ, חייבים לחזק במקביל את קבוצות השרירים החלשות על מנת לשפר את היציבה ולהגן על הגוף מפני פציעות. סדרה של אימוני כוח על בסיס קבוע, מסייעת בחיזוק קבוצות השרירים, העצמות, הגידים והרצועות אשר לוקחים חלק בתהליך הריצה. שרירים חזקים יותר מסייעים בהפחתת העומס על השלד, משפרים את היציבה, מסייעים להגברת קצב הריצה, וכמובן – מפחיתים באופן משמעותי את הסיכוי לפציעות ספורט.

אימוני טכניקה ושיפור סגנון

כל אחד רץ אחרת; מבנה גוף שונה, גובה, פרופורציות גופניות, מבנה המפרקים ומידת הגמישות של השרירים – כל אלה יוצרים את סגנון הריצה הייחודי לנו. אימוני הטכניקה מוסיפים מימד חדש לריצה הרגילה שלנו ולמעשה "מלמדים" את הגוף שלנו כיצד להתקדם בצורה יעילה יותר על ידי הגדלת טווחי התנועה, חיזוק נקודתי לשרירים המסייעים בתהליך הריצה, שיפור הגמישות של השרירים, שיפור מהירות התנועה של השרירים, תרגול טכניקות ריצה חדשות, והבנת העקרונות העומדים מאחורי דינמיקת הריצה הבסיסית של הגוף.

אימוני פילאטיס וחיזוק שרירי ליבה 

אימוני הפילאטיס מוסיפים מימד חדש של חיזוק שרירי הליבה באמצעות סדרת תרגילים המתבצעים במקום – בשכיבה או בעמידה. שימוש בטכניקת האימון הזו בשילוב עם אימוני הריצה, מאפשר להגיע לתוצאות טובות תוך זמן קצר יחסית. גם שיפור הגמישות המושג על ידי תרגול הפילאטיס, חשוב מאוד להגדלת טווחי התנועה בריצה, לשיפור טווחי המפרקים ולמניעת פציעות שמקורן בתנועה לא נכונה, היעדר גמישות ועומס יתר במהלך שגרת האימונים. אימוני הפילאטיס מתבצעים בנוסף לאימוני הריצה – כאימונים משלימים.

אימוני ריצה משולבי TRX

סדרת אימונים המשלבת ריצות קצרות בקצב מהיר ועבודת כוח על שרירים שונים באמצעות רצועות TRX. מטרת האימונים הללו היא שיפור היכולת האירובית של כל רץבאמצעות ריצות קצרות ומהירות, בשילוב חיזוק שרירים באמצעות תרגילי כוח עם רצועות TRX. טכניקת האימון עם רצועות TRX מאפשרת לחזק שרירים מסוימים וקבוצות שרירים אשר לא בהכרח שותפים בתהליך הריצה, אולם יש להם השפעה משמעותית על שיפוריכולות הריצה, שמירה על יציבה נכונה, ושיפור ההישגים של כל רץ.

אימוני WOW – שוברי שגרה

השגרה היא לעתים האויב של ההתמדה. זו אחת הסיבות שבקבוצה תוכלו למצוא מגוון רחב של אימונים שונים בפריסה שבועית. אימוני WOW שוברי שגרה, כשמם כן הם– אימונים מיוחדים שהמטרה שלהם היא לא רק לשבור את שגרת האימונים, אלא ליצור אימון חווייתי עם ערך מוסף של פעילות גיבוש. למה בדיוק הכוונה? אימוני כוח ופילאטיס בבריכה, סיוריצה– ריצות באתרי מורשת בשילוב הסברים של מורה דרך, אימוני ריצה וכוח על שפת הים, אימוני איכות בספורטק– ואימונים נוספים שנולדו מתוך רעיונות מקוריים.

הכירו את המאמנים שלנו

עזר לוי

מאמן ריצה וכושר

רץ כבר יותר מ-36 שנה, מאמן ריצה מאפס ועד מרתון, ומדריך חדרי כושר מוסמך מטעם מכון וינגייט.מקים קבוצת הריצה EzeRun– רצים בהנאה, רוקח בהשכלתו ובעל ידע נרחב בשילוב של פעילות ספורטיבית ותרופות.

אמיר ארבל

מאמן ריצה וכושר

מאמן ריצה וכושר מטעם בית הספר למקצועות הספורט. ותק של 6 מרתונים, ועשרות חצאי מרתונים ומרוצים. מתמקד באימונים פונקציונליים והכנת מתאמנים לריצות ארוכות, מירוצי שדה וריצות נפח.

אבי מינסקי

מאמן ריצות ארוכות

חי ונושם ריצות שטח וכביש כל חייו. בימים, בלילות, בחום ובקור. תמיד עם חיוך של הנאה צרופה. מאמן מוסמך מטעם מכון וינגייט, התמחות במדע הקצב. כאן בשביל להגשים לכל אחת ואחד את מטרותיו.

מיכל אופרבר

רצה חובבת

מאמנת Core & mobility. מדריכת פילאטיס. בוגרת קורס מאמני חדרי כושר במכון וינגייט.

להתחיל לרוץ איתנו – לרוץ בהנאה

לוח אימונים נוח הכולל אימוני בוקר ואימוני ערב לאורך כל השבוע

אני מעוניינ/ת להגיע לאימון ניסיון ללא התחייבות